Decodare telefoane Vodafone, Alcatel, Blackberry, LG, Huawei, Nokia, Samsung, iPhone pe baza de IMEI

Cum se decodeaza Nokia Asha 302 din Vodafone pe baza IMEI-ului?

  • citesti IMEI tastand pe telefon *#06# , vei vedea 15 cifre
  • completezi cu atentie cererea de decodare pe www.decodare.info
  • faci plata
  • primesti codul de deblocare pe care il tastezi in telefon
  • primesti pe mail instructiunile pentru introducerea codului de retea in Nokia Asha 302

Detalii despre decodarea NOKIA 302 ASHA din Vodafone folosind cod obtinut pe baza IMEI dar si modalitatile de plata le gasesti pe site. Il decodezi singur acasa, fara sa te deplasezi la un service.

Cat dureaza obtinerea codului de deblocare a retelei? Din momentul in care cererea de decodare este completata si plata facuta, in cateva minute ai putea sa introduci codul in telefon. In functie de ziua si ora comenzii, timpul de asteptare poate fi de cateva ore (1-24 ore). O data introdus codul, telefonul confirma ca este decodat si va accepta orice cartela SIM din acel moment.

Se pot debloca pe IMEI telefoane Nokia Asha 302 din Vodafone Romania, Vodafone Spania, Movistar Spania, SFR Franta si altele.

Poti vedea aici cum arata cateva exemple de coduri de deblocare pentru Nokia Asha 302, deja folosite la decodarea respectivelor telefoane.

Citeste comentariile persoanelor care au decodat Nokia Asha 302 ca sa te convingi ca functioneaza. Cateva sute de persoane confirma decodarea telefoanelor cu succes, fara nici o singura eroare !

Daca aveti intrebari referitoare la decodarea acestui model de Nokia, va astept sa postati aici (voi raspunde rapid) iar pentru cei care doresc sa cumpere un Nokia Asha 302 le recomand acest magazin online.

Decodarea pentru Nokia Asha 302 este definitiva !

MarketOnline

Comments on: "Decodare Nokia Asha 302 din Vodafone (cod de deblocare)" (39)

  1. Ai putea sa imi decodezi si mie un nokia asha 302, e luat din america si e in reteaua vodafone ,eu vreau sa mil decodez sa imi bag cartela de orange in el. Ce zici? Ai putea?

  2. decodare Nokia Asha 302 din Vodafone Romania

  3. Si daca telefonul este luat din Irlanda pe Vodafone poti sa mil decodezi?

  4. In Irlanda ! Din Irlanda este cumparat si este in reteaua Vodafone! Cu America nu am nimic , am gresit eu cand am scris! :)

  5. deci poti sau nu sa imi decodezi telu ?

  6. Nokia 302, Orange Romania, in cat imp se poate debloca dupa IMEI?

  7. se poate decoda nokia 201 prin imei?

  8. am un 302 asha si as dori sa il decodez ,cum se poate face plata? si cat dureaza?

  9. Cat costa decodarea Nokia Asha 302 codat vodafon ro?

  10. Am un Nokia 302 Asha luat de Orange Ro, pt. reteaua Cosmo si cat ma costa…..astept r f urgent,mersi
    RCA-Ieftin

    • Pentru telefoanele Nokia blocate pe Orange Romania am doar solutie de decodare pe cablu, remote la tine acasa. Ai nevoie de cablul de date si de o conexiune buna la internet. Timpul de rezolvare este 1-2 ore.

  11. Deblocarea unui telefon sa alegi tu in ce retea vrei sa fi ar trebui sa fie GRATIS. E o rusine ca trebuie sa platesc pt asa ceva.

    • De acord cu tine! Toate telefoanele ar trebui sa vina deblocate. Intre noi fie vorba…ai vrea sa-l cumperi de la operator cu 1 ron si sa fie si deblocat ? In cazul asta vreau si eu 2 iPhone 5, ACUM! :)

  12. Paula Pitesti said:

    am si eu un Nokia Asha 300 si as dori decodare pe IMEI. va rog sa ma contactati pe adresa de mail, multumesc

  13. deblocarea tastelor…… am uitat codul nokia asa 302

  14. AleBoss said:

    kare e kodul de dezblokare a telefoanelor de la orange?

  15. ma poti ajuta sa decodez un telefon nokia asha 302,codat vodafone?354146053530724-IMEI

  16. VREAU SI EU UN COD RESTRICTIONARE NOKIA 302 E PE VODAFON DE ROMANIA.POATE SA MA AJUTE CINEVA VA ROG FRUMOS

  17. vreau sa decodez un nokia asha 302 din vodafone in cosmote si orange. Va multumesc pentru ajutor.

  18. georgiana said:

    am un nokia asha201si vreau sa il decotez este pe orange si il vreau pe cosmote

  19. Emil Bistrita said:

    Cum se introduce codul de retea in Nokia Asha 302 ? Este vreo formula speciala? Am 2 de decodat…se pot decoda azi ?

Lasă un răspuns

Nor etichete

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

