Decodare telefoane Vodafone, Alcatel, Blackberry, LG, Huawei, Nokia, Samsung, iPhone pe baza de IMEI

Incepand de astazi decodarea iPhone din AT&T SUA are un pret special: 88 ron iar timpul in care se asteapta decodarea este de aproximativ 1-6 ore (de multe ori a durat cateva minute, alteori cateva ore). Informatia este valabila la momentul scrierii acestui articol datorita faptului ca timpul de rezolvare sau pretul se pot schimba oricand, gasesti aici lista actualizata cu preturi decodare iPhone.

Daca ai de decodat un iPhone 5, 4s sau 4 care este blocat in SUA pe AT&T (si care nu figureaza in blacklist), acum este momentul ! Prinde oferta pentru a-l decoda la cel mai bun pret/timp de pe piata.

Daca nu stii in ce retea este blocat iPhone sau daca nu stii nimic despre prezenta lui in blacklist, sunt asigurate si aceste servicii. Nu sunt servicii gratuite dar sunt sigure. Nu va bazati pe informatii oferite gratis de diverse site-uri.

Dupa ce primesti mesajul ca a fost decodat, vezi ce pasi ai de facut pentru a finaliza decodarea iPhone.

Completeaza aici comanda pentru decodare iPhone si achita suma pentru ca telefonul tau sa intre rapid in lucru.

RCA-Ieftin

Comments on: "Decodare iPhone 5, 4s si 4 din AT&T SUA" (18)

  1. Buna! Am cumparat un iPhone 4s din SUA si este blocat pe AT&T. Sigur nu este in blacklist si vreau sa-l decodez cat mai repede sa-l folosesc in Romania. Cat dureaza pana va fi decodat? Nu conteaza pretul ci timpul de rezolvare si sa-mi spui te rog care sunt pasii. Multumesc

  2. unlock me now ! said:

    Cum decodez rapid un Iphone 4s blocat pe AT&T ? Am nevoie de el azi daca se poate, stau in Romania doar cateva zile. Care sunt pasii pentru a face decodarea?

  3. Decodare Iphone 5 said:

    As vrea sa decodez un Iphone 5 din AT&T. Se poate decoda? Va merge pe orice retea in Romania? Dar pe retelele din Spania ??

  4. Apple lover boy said:

    Puteti decoda si iPhone 3gs din AT&T SUA? Sunt aceleasi conditii? pret si timp ma intereseaza…ms

  5. Cum decodez un iPhone 5 abia adus din SUA? Mi l-a trimis matusa mea… Nu este in blacklist sau furat, platile sunt la zi. Ms

  6. Am un iphone 4 cumparat de la Sprint din SUA. Se poate decoda pentru Romania?

  7. damaris logigan said:

    buna in cat timp se poate decoda un iphone 5s codat pe at&t sua? cat costa?
    multumesc

  8. Salut.
    Am un iPhone 5 codat pe Sprint USA.
    Carrier: Sprint 14.0
    Se poate decoda?

  9. emanuela cotofana said:

    buna ziua. sora mea,stabilita in USA doreste sa mi trimita samsung s6. ideea e ca il ia in rate, firma respectiva spunandu i ca nu i poate unlock tel decat cand termina sa l achite. adica pana nu l achita eu nu ma pot folosi de el ai nu l pot decoda pana firma nu l unlock? va multumesc!

  10. Durnea mircea said:

    Am in iphon 4 s blocat america se poate debloca

Lasă un răspuns

